Monday, March 8, 2010

EuroArt Camp preparations


On the 5-7 th of March 6 Partner organisations met in Campina to prepare the future EuroArt Camp.

From left to right:
Juan Francisco Carreras GarcĂ­a - Catalunia Voluntaria / Universidad de Murcia
Petr Smejkal - International Student Club at CTU in Prague
Zoja Voronova - Estonian UNESCO Youth Association
Andrea Blaga - EuroArte Association
Muratcan Karagoz - Dokuz Eylul University
Tiphaine Coulardeau - European Intercultural Forum

and

last but not least, XL, the project mascot!

7 comments:

  1. foarte frumoasa initiativa.

    eu sunt tare curios cum de ati ales tocmai campina?

    (nu de alta dar e un orasel tare drag mie, in care inca apuc sa-mi petrec o gramada de zile :))

    ReplyDelete
  2. Si noua ne este drag, de asta l-am ales:)
    Cativa din echipa de la Euroarte au petrecut ani buni in zona Campina- Floresti prahova.

    ReplyDelete
  3. sper sa ajung sa va vizitez la vernisaj. tare-s curios cu ce ochi or vedea participanti oraselul.

    ReplyDelete
  4. si cine poate sa participe? care sunt conditiile? :)

    ReplyDelete
  5. Buna, deja participantii au fost stabiliti.
    Fii pe faza pentru ca vor mai fi si alte evenimente similare, care vor fi anuntate pe www.fotografa.ro

    ReplyDelete
  6. draga andrea blaga, te rog sa il saluti din partea mea pe Muratcan Karagoz!! e un fotograf exceptional. il cunosc dintr.un alt proiect european de anul trecut unde am participat impreuna. va lua si el parte la evenimentele din aprilie la Campina? cum as putea face sa il reintalnesc? da-mi un semn te rog pe adresa miruna17vlada@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. Da, Muratcan va veni in aprilie la EuroArt Camp, va puteti vedea pe perioada cat va sta in Romania, dar ia legatura direct cu el pentru a stabili ce si cum.

    ReplyDelete